חלוקת תנורי חימום לילדים שקופאים בביתם

ארגון החסד "קרן הצדיק" ע"ש הצדיק רבי אריה לוין זצ"ל מתארגן בימים אלו למבצע חלוקת תנורי חימום למשפחות שהביאו מכתב כי לילדים שלהם קר מאוד בביתם אשר אין ביכולתם להשיג אמצעי חימום מתאימים לחורף.

לתרומות

רבקה : " ילדיי מתלוננים כי קר להם מאוד גם כשהולכים לישון עם מעילים... בבקשה תתנו לי תנור "  ( ממכתבה של אם בבני ברק ) 

במסגרת פרויקט "לכם קר בחוץ להם קר בבית" יצאו גם השנה מתנדבי הארגון לסייע לילדים אשר נמצאים בסכנה להכנס למצב של היפותרמיה (מכת קור).

בהנהלת האירגון מציינים כי במהלך 17 שנות הפעילות של פרוייקט זה הארגון סייע לאלפי ילדים לעבור את חודשי החורף בלי לסכן את בריאותם וזאת בזכות אספקת תנורי חימום איכותיים לכל נצרך.

נהגי אמבולנסים מעידים כי הם נדהמים כל חורף מחדש להגיע אל זקנים, תינוקות וילדים קטנים שהמציאות שלהם היא שאין חימום בבית שלהם ובשל כך הם מגיעים למצבים של סכנת חיים ופיקוח נפש.

ישראל כהן, נהג אמבולנס  מספר כי: "בחורף הקשה שלפני מספר שנים, כאשר השלג נערם לגובה וירושלים נותקה לגמרי, הגעתי למשפחה ללא אמצעי חימום בכלל. היה שם תינוק כבן שנתיים במצב היפותרמיה ובסכנת חיים ממשית שחייבה טיפול רפואי דחוף בבית חולים. לאחר שהילד הוכנס לחדר טראומה, לטיפול מציל חיים, נזכרתי כי בבית נותרו עוד כשבעה ילדים נוספים בגילאים שונים. התקשרתי ל"קרן הצדיק" וסיפרתי על המצב הנורא שבו נמצאים ובאותו היום הגיעו מספר תנורי חימום לדירת המשפחה. אין לי ספק שהתנורים הללו מנעו מצבי סכנת חיים גם מהילדים האחרים של אותה המשפחה".

"ביום שישי שעבר הגעתי לבית של אנשים ונדהמתי מקור האימים ששרר במקום" – מספר יוסף חיים, נהג אמבולנס שנענה לקריאת חירום שהגיעה אליו – "הגעתי עם ילד קטן משכונת רמת שלמה אל חדר הטראומה בבית החולים ורק לאחר שהתפנתי מהפעילות המעשית של העברת החולה אל בית החולים התחלתי לרעוד ולא מקור. קשה להאמין שיש אנשים שזו המציאות שלהם בבית החולים אמרו לי על המבצע של חלוקת תנורי החימום שמבצעת "קרן הצדיק" ע"ש רבי אריה לוין זצוק"ל. וחשוב לעזור להם כי המבצע הזה מציל חיים כפשוטו".

https://www.kikar.co.il/haredim-news/221681

לתרומות היכנסו לטופס תרומה המאובטח, ותקבלו קבלה במייל.

לפרטים נוספים: 02-6522111


הפעילות בהמלצת הרבנים:  הרב חיים דרקמן זצ"ל , הרב אריה שטרן , הרב שלמה משה עמאר.

הנהלה ראשית: שטנר 3 ירושלים.


( אין לנו פעילות בעיר תל אביב, מוכנים לעזור לנו לפתוח שם ?  )



דרושים מתנדבים לטפל בהזנת תכנים באתר שלנו

בחברת דרונט